4/03/2008

M.L.K

O soño


Eu teño un sono que un día esta nación se elevará e vivirá o verdadeiro significado do seu credo, cremos que estas verdades son evidentes: que todos os homes son creados iguais.
Eu teño un sono que un día nas coloradas outeiros de Georgia os fillos dos ex escravos e os fillos dos ex propietarios de escravos serán capaces de sentar xuntos na mesa da irmandade.
Eu teño un sono que un día mesmo o estado de Mississippi, un estado deserto, sufocado pola calor da inxustiza e a opresión, será transformado nun oasis de liberdade e xustiza.
Eu teño un sono que os meus catro fillos pequenos vivirán un día nunha nación onde non serán xulgados pola cor da súa pel senón polo contido do seu carácter.
¡ Eu teño un sono hoxe!


Eu teño un sono que un día nas coloradas outeiros de Georgia os fillos dos ex escravos e os fillos dos ex propietarios de escravos serán capaces de sentar xuntos na mesa da irmandade

Eu teño un sono que un día, alá en Alabama, cos seus racistas desapiadados, cun gobernador os labios do cal gotean coas palabras da interposición e a anulación; un día alí mesmo en Alabama pequenos nenos negros e pequenas nenas negras serán capaces de unir as súas mans con pequenos nenos brancos e nenas brancas como irmáns e irmás.
¡ Eu teño un sono hoxe!
Eu teño un sono que un día cada val será exaltado, cada outeiro e montaña será baixada, os sitios escarpados serán aplanados e os sitios sinuosos serán endereitados, e que a gloria do Señor será revelada, e toda a carne a verá ao unísono.
Esta é a nosa esperanza. Esta é a fe coa que regresarei ao sur. Con esta fe seremos capaces de esculpir da montaña do desespero unha pedra de esperanza.
Con esta fe seremos capaces de transformar as discordancias da nosa nación nunha fermosa sinfonía de irmandade. Con esta fe seremos capaces de traballar xuntos, de rezar xuntos, de loitar xuntos, de ir a prisión xuntos, de loitar pola nosa liberdade xuntos, coa certeza de que un día seremos libres.
Este será o día, este será o día en que todos os nenos de Deus serán capaces de cantar cun novo significado: "O Meu país, doce terra de liberdade, sobre ti canto. Terra onde os meus pais morreron, terra do orgullo do peregrino, dende cada ladeira, deixe resoar a liberdade". E se Estados Unidos vai a converterse nunha gran nación, isto debe converterse en realidade.
Entón deixen resoar a liberdade dende os prodixiosos cumios de Nova Hampshire. Deixen resoar a liberdade dende as grandes montañas de Nova York. Deixe resoar a liberdade dende os Alleghenies de Pennsylvania! Deixe resoar a liberdade dende os picos nevados de Colorado. Deixen resoar a liberdade dende os curvados picos de California. Deixe resoar a liberdade dende as montañas de pedra de Georgia. Deixe resoar a liberdade da montaña Lookout de Tennessee. Deixen resoar a liberdade dende cada outeiro e cada toupeira de Mississippi, dende cada aba, deixe resoar a liberdade!
E cando isto aconteza, cando deixe resoar a liberdade, cando a deixemos resoar dende cada pobo e cada casarío, dende cada estado e cada cidade, seremos capaces de apresurar a chegada dese día cando todos os fillos de Deus, homes negros e homes brancos, xudeus e xentís, protestantes e católicos, serán capaces de unir as súas mans e cantar as palabras dun vello espiritual negro: "¡ Por fin somos libres! ¡ Por fin somos libres! Grazas a Deus todopoderoso, ¡ por fin somos libres "!

Martin Luther King Jr. (15 de xaneiro de 1929, Atlanta, Xeorxia - 4 de abril de 1968, Memphis, Tennessee) foi un pastor evanxélico e activista político estadounidense . Pertencente á Igrexa Batista, tornouse un dos máis importantes líderes activistas polos dereitos cívicos e do movemento negro nos Estados Unidos e no mundo, a través dunha campaña de non-violencia e de amor para co próximo. Recibeu o Premio Nobel da Paz en 1964.

Hoxe no 40 aniversario do seu asasinato, sirva esta pequena reseña, nunha pequena blog como recoñecemento, as súas ideas, o seu valor, e o seu exemplo

No hay comentarios: